Kunnon Startti.
   

Ryhmien esittely

Kunnon Startin ryhmätila Kunnon Kehossa toimivat ryhmät ovat aina pienryhmäharjoittelua (max 15 hlöä), ohjaajina erikoiskoulutetut fysioterapeutit ja koulutetut personal trainerit. Ryhmät ovat siten turvallisia ja harjoittelu voidaan kohdentaa jokaisen henkilökohtaisten tarpeiden mukaan.

Circuit

Circuit-tunti on kiertoharjoittelua monipuolisilla välineillä. Tunti tarjoaa haastetta kehon hallinnalle ja tehokasta lihastreeniä myös syville lihaksille. Nopeustreeniosiot nostavat sykettä sopivasti ja tunti sisältää myös hyvät liikkuvuusharjoitteet. Voit tehdä treenin oman kuntotasosi mukaan. Ohjaajana ft Teija Simola.

Dance Party

Aerobisella Dance-tunnilla pidetään hauskaa ja poltetaan kaloreita latino-sekä pop-musiikin tahtiin tanssien. Koreografiat ovat helpohkoja ja vauhdikkaita. Tunti sopii jo vähän liikkuneille. Ohjaajana pt Riikka Lausniemi.

HIIT

HIIT eli High Intensity Interval Training on tehokas ja intensiivinen hapenottokykyä ja lihaskuntoa parantava intervallitunti, jossa kovatehoiset ja palauttavat työosuudet vuorottelevat. Tunti soveltuu perusterveille ja -kuntoisille. Ohjaajana pt Riikka Lausniemi.

Jooga-Pilates

Tuki- ja liikuntaelimistön (TULE) terveyttä tukevaa harjoittelua, jossa yhdistyy voimaliikkeet ja kehonhallinta. Ohjaajana ft Satu Jauho.

Kehonhuolto 60+

Kevyttä jumppaa tasapainoillen, syviä lihaksia aktivoiden sekä liikkuvuuksia ylläpitäen ja venytellen. Ohjaaja ft Satu Jauho.

Keho kuntoon

Tällä lihaskuntotunnilla jumpataan eri välineitä apuna käyttäen, muun muassa kahvakuulalla. Tunti sopii kaikenkuntoisille. Ohjaajana ft Pirjo Koskinen.

Äijäjumppa

Tämä tunti on täynnä miesenergiaa, lihaskuntoa ja liikkuvuutta! Osa tunneista pidetään kuntosalilla ja osa Kunnon Kehossa. Monipuolinen tunti, joka saa äijän kuin äijän liikkeelle. Ohjaajina ft Pirjo Koskinen ja Teija Simola.

Faskiarentoutus

Faskiarentoutus-tunnin tavoitteena on lisätä monipuolisesti kehon liikkuvuutta sekä rentouttaa kropan lisäksi mieltä. Oiva tunti aktiiviseen palautumiseen. Liikkeet ovat yksinkertaisia ja ne tehdään omaan tahtiin hengityksen rytmiin. Lopuksi lyhyt rentoutusharjoitus. Ohjaaja ft Eeva Kanerva.

PhysioPilates

PhysioPilates on fysioterapeutin ohjaamaa Pilates-harjoittelua, jossa yhdistyy fysioterapia ja Pilateksen pääperiaatteet. Keskivartalon käyttö, hengitys, tarkkuus, lihasten oikea aktivoitumisjärjestys, keskittyminen ja virtaavuus. Sopii hyvin tuki- ja liikuntaelinten oireiden ja hoitoon. Ohjaaja ft Tuija Jokinen.

SenioriSalsa

SenioriSalsassa käydään läpi eri latinotanssien perusaskelta ja tekniikka. Tunnilla huolletaan kehon joustoja ja liikkuvuuksia sekä tasapainoa lempeästi koreokrafioidenkin kautta. Lopuksi venytellään. Ohjaaja ft Satu Jauho.

Kangoo Power

Kangoo Power -tunnilla käytetään nivelystävällisiä kangoo jumps -kenkiä, jotka vaimentavat iskuja jopa 80%. Tunti kehittää hapenottokykyä, lihaskuntoa, koordinaatiota sekä tasapainoa. Tunti sopii kaikille. Ohjaaja pt Riikka Lausniemi.

   
Kunnon Startti.